divendres, 27 de març del 2009

PPJ. Lectura 4

Viatge a la fi del món,
de Henning Mankell.
A la sessió d'avui hem comentat la darrera lectura de les que ens proposava el Premi Protagonista Jove, i he de dir que m'ha sorprès agradablement la reacció que heu tingut els membres del club. Quan vaig començar a llegir la novel·la, vaig pensar que no us agradaria. Que us semblaria aburrida, trista, sense emoció. I així ha estat, per alguns! Però a d'altres, us ha agradat força. L'heu trobat tendre, i no us ha espantat el fet que fos força intimista i gens donada a l'acció i les aventures. Fins i tot alguns us havieu llegit el primer llibre de la saga, El gos que corria cap a un estel, i us ha agradat el fet de saber com acabava la història d'en Joel. Me n'alegro molt.
Puntuació: 5.5

2 comentaris:

Anònim ha dit...

no va estar malament la historia però era una mica elnta al principi.
Al cap i a la fi estaba be!!

Ja qÜasi he acabat el còmic, m'agrada molt^^


cristina

CLJ ha dit...

Sí, sembla que el còmic us està agradant a tos, eh? A mi també em va agradar molt, me'l vaig llegir en una tarda.... a la feina. Schhh!