divendres, 27 de febrer del 2009

I per a la setmana de Sant Jordi...



Carolina Lozano
una jove escriptora de novel·la fantàstica.


Nascuda a Barcelona l'any 1981, i per tant molt jove, ha estat una apassionada de la lectura desde sempre. Ella mateixa ens transmet a la seva plana web, el record de la imatge dels seus pares asseguts tot l'estiu al balcó amb un llibre a les mans. Pel que fa a l'escriptura, l'afició és força més recent.
Actualment treballa a la biblioteca d'un institut i dedica pràcticament tot el seu temps lliure a escriure. Te entre mans la trilogia Las Sendas de la Profecía, de la que ja ha publicat la primera novel·la La Cazadora de Profecías, està apunt de presentar la segona El poder del Mago, i treballa ja en la tercera. Paralel·lament ha treballat en l'obra Diabólica que també està a punt de sortir del forn.

El proper divendres 17 d'abril, a les 19 h, tindrem el gust de tenir-la a la nostra biblioteca. Ens presentarà les seves darreres obres (El poder del Mago i Diabólica) i ens explicarà com és la feina d'una escriptora jove que s'està obrint camí. No us ho voldreu perdre, oi?

www.carolinalozano.com

4 comentaris:

Anònim ha dit...

que be que be que be!!!!!!!!!^^

tinc moltes ganas d'anar-hi!!!!
m'encanta el primer llibre de la carolina i vaig a comprar el segon!!

em vaig disfressar de la caçadora per carnestoltes.

^^

cristina

CLJ ha dit...

Doncs Cristina, ja saps que tindràs el plaer de fer-ne la presentació!!

Anònim ha dit...

si!! tinc moltes ganes ^^
espero fer-ho bé!!


cristina

Erian ha dit...

ejejejejje que ve em va caure la carolina vaig comprar el seu primer llibre y mel va firmar amb un comentari que em va encantar guaaaaaaa esta genial la cazadora de profecias mencanta comprare el segon. ma inspirat molt a escriure..... visca carolinaaaa

Marc (si el que no calla xDD)