dissabte, 31 de gener del 2009

PPJ. Lectura 2


Una lectora poc corrent,
d'Alan Bennett.
El veredicte es unànime: no ha agradat gens, a ningú. Avui 29 de gener hem comentat Una lectora poc corrent. El llibre, una novel·leta curta, àgil, i amb un sentit de l'humor àcid i irònic no ha agradat als nois que participen en el club de lectura juvenil. L'han trobat aburrit, no n'han entès l'ironia, i ni tan sols han trobat transgressora la idea de convertir la Reina d'Anglaterra en el personatge principal d'una novel·la de ficció. Ells en saben poca cosa de la monarquia anglesa, i per tant, no han captat el sentit de l'humor de la novel·la. En aquest sentit, crec que no ha estat una obra ben escollida per a participar en el Premi Protagonista Jove. Això sí, donat que pràcticament ningú se l'ha acabat de llegir, el fet de parlar sobre la monarquia anglesa, a derivat cap a parlar de política en general, de dretes i d'esquerres, de l'Obama i d'Israel, del País Vasc i de Catalunya, i fins i tot del Polònia. Així que la reunión ha estat prou interessant!

Puntuació mitja... deixem-ho córrer!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

bueno he de dir que m'hauria agradat acabar el llibre però es que no m'enganxava i em costaba molt. Suposo que el pròxim estarà més interesant.

Bueno la veritat em va agradar molt la reunió y s'em va fer curta

^^

petons

cristina

luthien tasartir ha dit...

hola torno a ser jo!!! volia dir que en el meu blog he posat una crítica y una mena de poema que vaig fer. Si al vols agafar y publicar estaria be!!!

petons

CLJ ha dit...

Ei Luthien! Perdona però fins avui no he pogut dedicar-li una estona al blog, i no he vist el teu comentari. De seguida que pugui ho agafo.
Una abraçada!

Vanessa

CLJ ha dit...

I Cristina,
gràcies per aportar el teu comentari. Avui t'hem trobat a faltar a la reunió. Per cert, volia dir-te que hem 'fitxat' a la Carolina Lozano. Ja parlarem!

Vanessa